سکوتم را باور نکن من بی تو راحت نیستم
بهترين هديه شما به ما نظرات گل شما هستندپس دوستان ما رو از نظراتتون بي نصيب نكنيد !

http://www.mobna.com/Pictures/News/1253941135.jpg

شرکت دل که اعلام کرده بود گوشی هوشمند جدیدش با نام Venue Pro را با ویندوز فون هفت راهی بازار می کند، به نظر می رسد قصد دارد نسخه دیگری از گوشی جدیدش را با تجهیز به اندرویید به بازار عرضه کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت دل گوشی Venue Pro را با تجهیز به پلاتفورم ویندوز فون هفت رونمایی کرد اما اخباری مبنی بر اینکه گوشی مذکور با سیستم عامل اندرویید در اختیار کاربران قرار می گیرد نیز منتشر شده است.
به این ترتیب انتظار می رود گوشی Venue Pro در دو نسخه هم با پشتیبانی از اندرویید و هم ویندوز فون هفت در دسترس کاربران قرار گیرد.
به گزارش پی سی ورد، شرکت دل اعلام کرده گوشی Venue Pro هشتم نوامبر (اواسط آبان) با سیستم عامل ویندوز فون هفت، صفحه نمایش 4.1 اینچی و صفحه کلید کامل QWERTY به بازار عرضه می کند.
دوربین این گوشی پنج مگاپیکسلی است و از پردازنده یک گیگاهرتزی کوالکام بهره می برد.
یک شنبه 12 / 1 / 1390برچسب:, :: 8:39 AM :: نويسنده : محسن باراني* نديم پرور

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

هیچ وقت خودت را برای كسی شرح نده كسی كه تورا دوست داشته باشد نیازی یه این كار ندارد وكسی كه تورا دوست ندارد ان را باور نخواهد كرد. دوستان خيلي ببخشيد كه هميشه نميتونم براتون آپ باشم .چون دارم ميرم يه جايي كه يه يك سال و نيم طول ميكشه كه دوباره برگردم............ انشاال....... وقتي كه برگشتم كارمو به شكل جدي دنبال ميكنم و پاسخگويي شما دوستان گلم هميشه هستم . باراني
موضوعات


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 708
بازدید کل : 567250
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


: دوستان نظر فراموش نشه ... دوستون دارم